ponedjeljak, 25. rujna 2017.

Monte torta sa komadićima lješnjaka

Recept za Monte tortu imam objavljen od početka pokretanja bloga. Često sam znala pomisliti kako ovu tortu mogu svrstati među one tražene, jer je zaista fenomenalna, ali cijelo vrijeme nisam imala uslikan presjek torte kako bi to mogli vidjeti. Bez obzira što sam ju često znala pripremati, odlučila sam ovaj puta sve ponovo uslikati da vam je mogu približiti. Inače kod nas rođendani ili neka druga slavlja ne prolaze bez ove Monte torte, tako da vam je od srca preporučujem, zaista je odlična. Od kada sam napravila ovu tortu koju sam objavila prije tri godine, malo sam se ispraksala oko pripremanja, tako da je sada predestavljam uz malo jednostavniji način pripreme. Slučajno sam u jednoj trgovini naletila na šlag u prahu sa okusom vrhnja i vanilije, tako da sam ovaj puta ukrasila tortu njime i stvarno mogu reći da je okusom dodatno obogatio tortu, baš kao šlag na kraju.
SASTOJCI

  • ZA BISKVIT:
  • 15 dkg lješnjaka
  • 6 bjelanjaka
  • 6 žlica šećera
  • 6 žlica brašna
  • ZA KREMU:
  • 6 žumanjaka
  • 10 dkg šećera
  • 2 vanilin pudinga
  • 2 žlice brašna
  • 1 l mlijeka
  • 1 vanilin šećer
  • 25 dkg margarina
  • I JOŠ:
  • 20-ak dkg tamnog eurokrema
  • Oko 15 dkg petitbeure keksa
  • 10 dkg čokolade za kuhanje
  • 300ml vrhnja za šlag

    BISKVIT SA LJEŠNJACIMA

    1. Prvo lješnjake ispržite i u nekoj staroj krpi izlupajte (usitnite) ih batom za meso.2. Rastavite okrugli kalup za tortu, postavite masni papir, te spojite obruč, višak papira koji viri sa vanjske strane odrežite. Papir premažite margarinom i pospite ga malo brašnom.3. U kalupu rasporedite lješnjake.4. Bjelanjke izradite da očvrsnu, te postepeno dodavajte šećer, dobit ćete čvrsti snijeg.
    5. Dodajte brašno koje pomiješate sa pjenjačom ili kuhačom.
    6. Bjelanjke rasporedite u kalupu preko lješnjaka.7. Pecite na 180 stupnjeva 10-15 minuta.8. Kada se ohladi, odvojite nožem stranice od obruča, te prevrnite na tacnu, tako da vam lješnjaci ostanu gore.

    SUPER UKUSNE KREME

    1. Izradite žumanke sa šećerom, dodajte 2 dc mlijeka, puding i brašno, ostatak mlijeka stavite kuhati.
    2. U uzavrelo mlijeko ulijte pripremljene sastojke i miješajte na srednjoj vatri.
    3. Prekrijte sa prozirnom folijom i ostavite da se ohladi.4. U hladno dodajte margarin sobne temperature koji izrežete na listiće, te zajedno izradite.5. Kremu prepolovite na dva jednaka dijela, te u jedan dodajte čokoladu koju ste istopili na pari i rashladili.

    SLAGANJE MONTE TORTE

    1. Lješnjake premažite sa eurokremom koji ste malo rastopili da se lakše može mazati.2. Kekse iskidajte na komadiće i posložite na eurokrem.3. Premažite žutom kremom.4. Premažite tamnom kremom.5. Cijelu tortu premažite izrađenim šlagom, a ja sam još za dekoraciju koristila čokoladu i sjeckane lješnjake.
    izvor: http://www.kolaci.biz

1 komentar:

  1. Kakav veliki čovjek, velika hvala svećeniku Salami, čovjeku koji me izvlači iz ove tuge, to je čovjek koji može pomoći svijetu, na ovim bolestima kojih se mogu sjetiti prije 5 godina kada sam tražio lijek i kako Proveo sam mnogo novca i napokon sam izgubio nadu zbog svoje provedbe. Moram se nadati Bogu, sretan mi je prošli tjedan ovdje sam bio na internetu, provjerio koliko godina mogu provesti na zemlji, a onda vidim komentar o tom velikom čovjeku svećeniku Salami što je sretan dan za mene i danas dajem svoje svjedočanstvo o njemu. Nikad ne vjerujem da uopće postoji lijek, ali ovaj čovjek samo želi da mu pokušam, ako on to ne učini, znati ću ga on nije svećenik Salama da je ovaj lijek radio više od godine dana, nadao sam se njemu i svom dragom bogu, ali danas sam vrlo sretan što vam svima ispričam ovu priču, sve se dogodilo kad sam imao 23 godine dobro zbog ove bolesti mogu se oženiti i vrlo sretan danas, sada sam negativan, sada se mogu udati za svoje bližnje to je na mojim cipelama ovo dobar način da se pozdravim s ovom bolešću HIV / AIDS kontaktirajte ovog čovjeka sada purenaturalhealer@gmail.com. ili što ga muči +2348105150446 i molim se da i on pomogne. Sve zahvaljujući svećeniku Salami

    OdgovoriIzbriši