srijeda, 27. rujna 2017.

Ljekovita biljka Odoljen

Odoljen je danas jako primjenjivana biljka u fitoterapiji. Koristi se u raznim farmaceutskim oblicima kao što su čaj, tinktura, tablete i druge. Upotreba odoljena u medicinske svrhe opravdana je njegovim umirujućim djelovanjem na živčani sistem, te se preporučuje svim osobama koje su napete, uznemirene te imaju probleme sa koncentracijom. Odoljen djeluje dobro i na srce. Daje se u
kombinaciji sa drugim biljem protiv nadimanja. Nosilac ljekovitog svojstva je etersko ulje kojeg ima u biljci od 0,2-2%. Variranja sadržaja eterskog ulja razlog je da se odoljen ne sakuplja u prirodi već se za potrebe farmaceutske industrije koristi uzgajani korijen.
Protiv nervoze koristite prirodni lijek od: 50 g nane, 30 g sitno isjeckanog odoljena i 20 g trave ive. Jedna jušna žlica ove smjese se popari sa 200 g ključale vode, poklopi i nakon dva sata ocijedi. Zasladi se medom i pije toplo nakon jela ujutro i uvečer.
Protiv nesanice dobar je prirodni lijek od: 30 g odoljena, 40 g hmelja i po 15 g nane i matičnjaka. Tu smjesu pomiješajte i pripremite kao i prethodni čaj te pijte jednu šalicu prije spavanja.
Protiv nervoze u klimakteriju koje su praćene lupanjem srca izmiješajte po 15 g odoljena, cvijeta lavande, kima, morača i po 20 g gloga i matičnjaka. Tri jušne žlice ove smjese poparite sa 500 g ključale vode, poklopite te nakon dva sata ocijedite, zasladite medom i popijte u toku dana 3-4 doze.
Tko ne voli čajeve ili neće pripremati svakodnevno napitak zbog nedostatka vremena može pripremati tinkturu: 20 g isjeckanog odoljena prelije se u staklenci koja se hermetički zatvara sa 100 g razblaženog alkohola (70%), drži 8-10 dana uz češće miješanje zatim procijedi. Dobivena tečnost se pretoči u čiste bočice dobro zatvori te pije 20-30 kapi po potrebi. Za probleme nesanice uvečer prije spavanja. Za smirenje dva do tri puta dnevno.
izvor:https://www.hercegovina.info

1 komentar:

  1. Kakav veliki čovjek, velika hvala svećeniku Salami, čovjeku koji me izvlači iz ove tuge, to je čovjek koji može pomoći svijetu, na ovim bolestima kojih se mogu sjetiti prije 5 godina kada sam tražio lijek i kako Proveo sam mnogo novca i napokon sam izgubio nadu zbog svoje provedbe. Moram se nadati Bogu, sretan mi je prošli tjedan ovdje sam bio na internetu, provjerio koliko godina mogu provesti na zemlji, a onda vidim komentar o tom velikom čovjeku svećeniku Salami što je sretan dan za mene i danas dajem svoje svjedočanstvo o njemu. Nikad ne vjerujem da uopće postoji lijek, ali ovaj čovjek samo želi da mu pokušam, ako on to ne učini, znati ću ga on nije svećenik Salama da je ovaj lijek radio više od godine dana, nadao sam se njemu i svom dragom bogu, ali danas sam vrlo sretan što vam svima ispričam ovu priču, sve se dogodilo kad sam imao 23 godine dobro zbog ove bolesti mogu se oženiti i vrlo sretan danas, sada sam negativan, sada se mogu udati za svoje bližnje to je na mojim cipelama ovo dobar način da se pozdravim s ovom bolešću HIV / AIDS kontaktirajte ovog čovjeka sada purenaturalhealer@gmail.com. ili što ga muči +2348105150446 i molim se da i on pomogne. Sve zahvaljujući svećeniku Salami

    OdgovoriIzbriši